Në fillim u përdorën nga frika e infektimit me Covid-19, ishte një zgjidhje urgjente si një mbrurojë ndaj armikut të padukshëm. U përdorën ato kirurgjikale të bardha, pa i kushtuar rëndësi pamjes, por me kalimin e kohës maskat filluan të konceptohen ndryshe.
Tashmë maskat shihen edhe me syrin e kombinimit të ngjyrave, markës dhe dukjes sa më bukur.
Në muajt e ardhshëm maska nuk do të jetë më jeshile e parëndësishme ose e gjelbër kirurgjikale, dhe gjithashtu do të përfaqësojë një biznes të ri për stilistët, të cilët, pas humbjeve të bllokimit, do të përqendrohen të nxjerrin fitime edhe nga shitja e maskave luksoze.
Silvia Vacirca, historiane e modës dhe profesoreshë e modës në Torino dhe Sapienza në Romë, sqaron për AGI: “Në sfilatën e fundit, për sezonin pranverë-verë, maska ishte shfaqur, dhe tashmë me shpërthimin e koronavirusit, do të bëhet një lloj trendi”.
Në mesin e stilistëve është edhe Marine Serre, një stiliste shumë e re franceze, por shumë e njohur vetëm 28 vjeç, e njohur për maskën “Off White” e gjitha e verdhë me markën e zezë, e cila është një nga maskat më të dëshiruara nga adoleshentët në Google. Kostoja e saj shkon deri në 300 euro.
Për të mos përmendur etiketat e stilistëve të klasit të lartë, të njohur botërisht, të cilat sigurisht shiten shumë më shtrenjtë.
Maskë në material lëkure nënshkruar me Louis Vitton ose Gucci: Billie Eilish, këngëtarja amerikane 19-vjeçare ishte e para që shkoi në tapetin e kuq me një maskë Gucci, pak para se koronavirus të shpërthente në pjesën më të madhe të botës.
Dhe ishte pikërisht Vogue, që më 30 Janar, kur epidemia kishte shpërthyer vetëm në Kinë, publikoi foton e këngëtares me maskë Gucci, tyl të zi me qendisje, që ajo e përdorte për të mbuluar fytyrën e saj, dhe aty shkruhej se maskat do të ishin trendi i vitit 2020.
“Trendi sigurisht që përforcohet nga pandemia”, ka konfirmuar Vacirca – “tashmë në Azi, që nga ditët e Sars dhe nga kultura e krijuar, ata e veshin maskën, si respekt për të tjerët ose kundër ndotjes. Tani, në mënyrë të pashmangshme, është një prirje që do të përhapet edhe në vende të tjera”.
Cilat do të jenë ngjyrat më në modë?
“Ekziston nevoja për ngjyrën, sepse ka një kuptim energjik. Në Shtetet e Bashkuara, printimet shumëngjyrëshe të Hello Kitty janë shumë të njohura, duke prezantuar një element që është ndoshta fëminor, por që është gjithashtu ngushëllues dhe jep energji”, thotë historiania e modës Vacirca. Sigurisht, ajo paralajmëron, të mos përdoren ngjyrat e zbehta si të zeza, kafe, jeshile “klinike” që shndërron hapësirën publike në një dhomë të madhe pritjeje spitalore.
Duhet një vëmendje e vogël, ndaj efektit mbrojtës, por edhe kombinimeve: “Nëse jeni bjonde, ngjyra më të mira janë pastel, rozë, jeshile nenexhiku. Nëse jeni manaferrë, ngjyra të ngrohta. Vetëm të kuqen mos e përdorni, sepse është një ngjyrë që “alarmon”, thekson ajo.
Veshja e maskës, shpjegon ajo, do të shërbejë gjithashtu për të ringjallur një vështrim mbi të cilin peshon pandemia. Ka tre pasoja të mundshme në drejtim të modës, thotë Vacirca: mund të ketë përfaqësues të ‘tutismo’ (që duan veshje sportive), krijues dhe revolucionarë.
“Ekzistojnë disa shkolla të mendimit – shpjegon ajo – që tregojnë se mund të vazhdojë ‘tutizmi”, ata që gjithashtu për të përballuar stresin do të vazhdojnë, siç po bëjmë në këtë periudhë karantine, të vishen me pantallona të gjera. Ekziston një aspekt psikologjik i veshjes dhe mund të ndodhë që kur të dalim nga shtëpitë tona, ne do të vazhdojmë të dëshirojmë të qëndrojmë brenda rrobave të buta”. Shkurt, një prirje rastësore “që mund të bëhet gjithnjë e më e fortë”.
Ose, një shkollë e dytë e mendimit pretendon se, siç ndodhi pas Luftës së Dytë Botërore, shpërtheu një dëshirë për kreativitet. Më 1947 gra të veshura me kostume të trishtuara, ushtarake, me katrorë, gjithashtu për shkak të mungesës së pëlhurave, derisa arriti Christian Dior i cili shpiku gruan e luleve. Pas kësaj periudhe të karantinës mund të ketë dëshirë të kthehemi në pazar dhe të vishemi në një mënyrë më kreative, elegante, të përshtatur, me pak fjalë të vishemi bukur.
“Një teori që bazohet në historinë e modës e sheh blerjen si një shenjë besimi për të ardhmen. Dhe unë personalisht shpresoj kështu, shpresoj që industria të gjejë kreativitet, si projektuesit ashtu edhe përdoruesit tanë, sepse kohët e fundit kisha vërejtur pak konformizëm “, tregon Vacirca./Agi/